“ACTIE” in maand September/Oktober

Als sportclub willen we graag de kosten voor de leden zo laag mogelijk houden. Dat is een van de redenen dat wij als VVROOI weer deelnemer zijn van de “Grote Club Actie”. Prachtige ACTIE die door de leden zelf opgepakt wordt. De boekjes zijn uitgedeeld en de geluiden over volle boekjes klinken heel prettig

Daarnaast hebben we natuurlijk de sportieve ACTIE “Sjors Sportief”. Kinderen van het basisonderwijs hebben zich aan kunnen melden om de komende weken een aantal trainingen van een sport te ervaren. Ook wij als VVROOI doen daar natuurlijk graag aan mee. Mocht het zo zijn dat je je vergeten bent aan te melden….. Geen probleem: loop op dinsdagavond voor 18.00 uur binnen (met gymschoenen en een sporttenue), meld je bij de trainsters en je mag zeker mee doen.