De geschiedenis

Verleden:

De volleybalvereniging VVROOI is op 01 augustus 1973 door een aantal volleybalfanaten opgericht. In eerste instantie werd er alleen recreatief gespeeld, later onder de noemer van de NeVoBo.

Verschillende jaren werd bij het kasteel in Sint-Oedenrode een weekeind buitentoernooi georganiseerd. Dat was voor Sint-Oedenrode en ver daarbuiten op de toernooikalender een begrip.

Onze thuishaven was ruim 35 jaar sporthal  “de Kienehoef”  te Sint-Oedenrode. In die tijd hadden we als vereniging nog 6-7 senioren en 8 jeugdteams. Sinds 2012 is dit Sporthal “de Streepen” te Sint-Oedenrode.

VVROOI bestaat al een aantal jaren gedeeltelijk uit NeVoBo-competitie en gedeeltelijk uit recreanten-competitie. NeVoBo-competitie wordt gespeeld door Jeugd B en meisjes C op zaterdag en de mini’s spelen een keer per maand toernooien op zondagen.

De recreantenteams dames en heren spelen competitie in de ” Geldrop” en de “Nuvoc” competities.

Per seizoen 2023 – 2024 spelen we in een nieuw tenue met passend nieuw lay-out. Teamsponsor Synergie Nederland heeft in samenwerking met Brabant Sport een nieuw tenue ontworpen en alle leden zijn trots dit te mogen dragen.