DAMES 1 opnieuw kampioen

TROTS !!!!!

Dat is wat wij als vereniging zijn op onze dames I.  Ze hebben het geflikt om voor het tweede jaar op rij kampioen te worden. Met een zekere rust hebben ze in het seizoen ruim voldoende punten gewonnen dat ze twee wedstrijden voor het einde al de kampioenswedstrijd speelden. En nog wel thuis ook. Natuurlijk kwam daar veel publiek op af en dat zag je ook wel aan het spel van de dames. Enige onrust en minder controle was zichtbaar. zeker ook toen Marjolein geblesseerd uit moest vallen. Maar gelukkig werd de wedstrijd gewonnen en was er een kampioen binnen de club. Mooiste verrassing voor deze dames: in het kleedlokaal had speelster Janneke, op reis door Australië, een fles champagne en een handgeschreven kaart laten bezorgen. dat zorgde voor een traantje en natuurlijk een hele mooie glimlach op het gezicht van de speelsters.