Mooi nieuws! Trainingen mogelijk!

Mooi nieuws!

Achter de schermen zijn we, als bestuur VVROOI, druk bezig geweest om te zoeken naar sportmogelijkheden voor onze leden. Het RIVM geeft aan dat dit alleen mogelijk is op een buitenlocatie EN op terrein van een sportclub. Na contacten met verschillende clubs kunnen we mooi bericht delen.

We hebben een locatie gevonden waar we vanaf zaterdag 20 maart kunnen trainen. Het gaat om het veld links van het hoofdveld van hockeyclub MHC op sportpark Kienehoef. In eerste instantie gaan we alleen op zaterdagmiddagen hiervan gebruik maken.

Natuurlijk zijn er regels welke strikt gevolgd moeten worden. In de basis zijn dit de RIVM-regels m.b.t. Corona. Die kent ondertussen iedereen wel. Maar daarnaast gaat het ook om:

• thuis sportkleding aantrekken. Op locatie geen kleedlokaal of omkleedruimte
  • locatie alleen toegankelijk voor spelers – trainers.
  • maximaal 5 minuten voor aanvang training mag je het complex betreden
  • iedereen zal mondeling gecheckt worden op gezondheid
  • alle aanwezigen zullen geregistreerd worden met datum en tijdstip
  • volgen van routing naar trainingslocatie
  • aanwezige coördinator heeft leiding en toezicht. Instructies dienen 1 op 1 gevolgd te worden.
  • voor en training gebruik maken van hygiëne schoonmaakdoekjes /flesjes desinfectie

Voor iedereen vanaf 27 jaar gelden aantal extra regels:

• maximaal 4 personen per speelveld
  • 1,5 meter is in alles de basis

Tijdschema:

• 13:00 – 14:00  mini’s
  • 14:00 – 15:00  jeugd B & C
  • 15:00 – 16:00  Dames 2
  • 16:00 – 17:00 Dames 1
  • 17:00 – 18:00 Heren

Omdat we buiten sporten kan het weer invloed hebben op de mogelijkheden om te trainen. De trainer bepaalt of er getraind wordt. Trainers zullen ook via team-app informatie sturen of indien gewenst vragen beantwoorden.

Wij als bestuur hebben nog 1 week de tijd om alles zo goed mogelijk in banen te leiden. Voor ons is dit ook de eerste keer dat we dit gaan opzetten. Dus heb je extra informatie of opmerking? Neem dan contact op met een van de bestuursleden.

Groetjes,

Bestuur VVROOI