paaseierenactie SUPER verlopen

Traditioneel gaat de jeugd van VVROOI de dinsdag voor Pasen op pad om eieren te verkopen.

Doel is om zoveel mogelijk geld op te halen. Daarmee kan de club de onkosten voor het jeugdkamp zo laag mogelijk houden. En dus alle kinderen de kans geven om hieraan deel te nemen.   Er was een grote opkomst en veel kinderen hadden al een briefje bij, met daarop het aantal doosjes wat ze voor thuis ( buren, opa & oma) moeten kopen. met ondersteuning van ouders en oudste jeugdleden gingen ze in groepjes langs de deuren van wijk Dommelrode en wijk Vogelenzang. Binnen één uur was iedereen door zijn voorraad heen en waren er ruim 1700 eieren verkocht. Een geslaagde actie waarin we met veel vrijwilligers weer een mooi bedrag bijeen verzameld hebben.