Ledenadministratie

Alle leden hebben bij aanmelden als lid het huishoudelijke reglement gekregen. Daarin verplichten ze zich om bij wijzigingen in adresgegevens of email dit direct te melden. Dit kan bij: ledenadministratie@vvrooi.nl

Aanmelding

Dit kan via het inschrijfformulier wat te verkrijgen is bij TC-lid  senioren of jeugd maar ook via het digitale inschrijfformulier achter de button ” ÍNSCHRIJVEN NIEUW LID”

1. Daarin moeten de persoonlijke gegevens ingevuld worden.
  2. En er moet een digi-foto gemaakt worden.
  3. De TC bepaald in welk team nieuw lid terecht komt.

Opzegging

1. Moet schriftelijk gebeuren bij ledenadministratie.
  2. Kan slechts geschieden voor het einde van het seizoen, met een opzegtermijn van 4 weken (dus voor 1 april). Bij opzegging na 1 april worden de gemaakte onkosten voor het komende seizoen gedeclareerd.
  3. Bij opzegging tijdens het seizoen wordt geen gedeeltelijke terugbetaling gedaan.

Contributie seizoen 2023-2024 is bepaald.

1.  Mini          € 100.-
  2. Jeugd       € 125.-
  3. Senioren   € 110.-

1. Teruggave contributie geschied alleen, indien het formulier “ verzoek tot teruggave contributie” correct ingevuld, wordt ingeleverd bij de penningmeester. Formulier is ook te verkrijgen bij de penningmeester.
  2. Het bestuur beslist over de teruggave.