Beach, teamindeling en start nieuw seizoen

Volleybalseizoen 2017-2018 zit erop!

Het is een mooi seizoen geweest met als hoogtepunt  Meisjes A als kampioen!  We hebben veel volleyballers zien groeien het afgelopen seizoen, prachtig. Tevens veel nieuwe gezichten binnen de club bij diverse teams, zowel senioren als junioren en mini’s. Achter de schermen heeft de TC drukke avonden gehad, maar de nieuwe teamindelingen voor seizoen 2018-2019 is bekend. Op de site is deze nu ook direct zichtbaar.

Over paar weken hebben weer ons traditionele Beachvolleybal toernooi met op vrijdag natuurlijk  het kind/ouder-toernooi. Op zaterdag en zondag spelen ruim 45 teams wedstrijden voor de felbegeerde “gele”- en “blauwe” bokaal. Op zaterdagavond is er in sporthal de Streepen natuurlijk groot feest.

PR en materiaalbeheer is druk doende geweest met nieuwe tenue sponsoren en de lay-out van het nieuwe tenue. De handtekeningen op de contracten zijn nog nat. Maar we kunnen trots melden dat Hellings machinebouw – van Weert stukadoors en van de Berk assurantiën de tenues gaan sponsoren. De lay-out van het tenue zal op ledenvergadering onthuld worden. De oude tenues zullen, zoals gebruikelijk bij VVROOI, een 2e leven krijgen bij Afrikaanse wezen en single mom families