Beachvolleybal 2022

In het weekend van 15-16-17 juli hebben we ons fantastische beachvolleybal toernooi gehouden en dat gaat bijna altijd gepaard met prachtig weer en ook dit jaar was dit weer het geval. Tropische temperaturen zelfs. Het terrein van de Streepen was door een hoop vrijwilligers omgetoverd tot een ware playa del VVRooi, zeker ook met de fantastische aankleding door de uitbaters van de Streepen is dit weekend 1 groot feest geworden.

Op vrijdagavond werd het toernooi afgetrapt door de jeugdleden en hun ouders, daarna was het de beurt aan de senioren en dit ging onder begeleiding van een goede DJ door tot in de late uurtjes.

Er werd op zaterdag door 30 teams en op zondag door 28 teams gestreden om de 1e plek maar ook veel teams deden mee voor de sfeer, gezelligheid en de drankjes.

Na een dag volleyballen werd er om 18 uur de finale gespeeld door de 2 beste van de dag en dit waren spannende potjes want beide willen natuurlijk winnen. Uiteindelijk werd de winnaar verrast met een grote fles speciaal bier geschonken door de uitbaters van de Streepen en kregen ze een beker voor de 1e prijs.

Al met al een fantastisch weekend om op terug te kijken en gaan we met de vrijwilligers snel weer aan de slag om er volgend jaar weer een groot succes van te maken.                                                                                                                  Bedankt allen voor jullie inzet!