Minitoernooi 2017 geslaagd!

Zondag 5 November hebben we als vereniging weer een minitoernooi mogen organiseren. Een hele organisatie om het allemaal voor te bereiden. Denk aan regelen zaal – andere clubs informeren – vrijwilligers beschikbaar krijgen – afspraken met sportcafe de Streepen – toernooiplanning opzetten – briefjes maken voor wedstrijden en voor publicatie – presentje voor alle deelnemende spelers – natje en droogje voor vrijwilligers – veldlijnen uitzetten ..en..en. . Dan moet de dag nog beginnen.  Vol enthousiasme komen alle spelers binnen om er weer een gezellig en sportief feest van te maken. Voor de begeleiders van de teams een taak om alles op orde te hebben en gedurende de dag dit ook te vervolgen. Er zijn vele mooie wedstrijden gespeeld op verschillende niveaus.  Stralende gezichten in de zaal, maar zeker ook op de tribune. En tijdens de prijsuitreiking een presentje en de dag is helemaal top. Wij als club hebben er met velen voor proberen te zorgen om voor iedereen een leuke dag van te maken. Organisatie had ook veel oog voor de vrijwilligers. Petje af !!