VVROOI Beachvolleybal toernooi geslaagd event !

Afgelopen weekeind hebben we voor de 4e keer het VVROOI Beachvolleybal event georganiseerd.

Op vrijdag was er een kind-ouder toernooi waar de jeugdleden met ouder een mooi toernooi afwerkten. Iedereen verdiende aan het einde een prijs. De verkoeling was heerlijk.

Zaterdag hebben we met 26 teams een prachtig toernooi gehouden waar veel mensen hun volleybalkunsten vertoonden.  Op diverse niveaus werd er gestreden om de overwinning. Na 8e finales – kwartfinales – halve finales uiteindelijk een prachtige finale met “de Netteklappers” als winnaar.

Op zondag waren er twee competities. 4 tegen 4 en 2 tegen 2. Op alle 3 de velden was spel – plezier en vooral inspannende ontspanning zichtbaar. Met veel moed – strijd en inspanning werden de wedstrijden gespeeld. Winnaar 2 tegen 2 werd het team “BeJo”. En na een zinderende finale bij het 4 tegen 4 werd het team “de Toellies” de winnaar

Als organisatie kunnen we terug kijken op een prachtig toernooi. We kijken nu al uit naar het 5e Beachvolleybaltoernooi wat gehouden wordt in het weekeinde van 29-30 Juni / 1 Juli   2018