Welkom op de website van VVROOI

Welkom op de website van VVROOI.

VVROOI staat voor Volleybal Vereniging Rooi en is opgericht op 01 augustus 1973. Onze club staat voor sportiviteit en gezelligheid.

Thuisbasis van de vereniging is sinds 2012 sporthal “de Streepen” te Sint-Oedenrode. Binnen de vereniging is een splitsing tussen NeVoBo-teams en recreatieve volleybalteams. De NeVoBo-teams, welke we hebben, zijn het Jeugd C-klasse en meisjes B-klasse en die spelen op zaterdag hun wedstrijden. Daarnaast ook mini-teams. Zij spelen op zondag de circulatie-toernooien.

Binnen de recreantencompetitie hebben we een heren 1 2e klasse, welke speelt in de Geldrop-competitie, een recreanten mix team wat 3e klasse heren gaat spelen, een damesteam dat speelt in de 1e klasse en een damesteam dat speelt 2e klasse. Beide damesteam komen uit in de NuVoc-competitie. Deze competities worden op doordeweekse avonden gehouden. Trainingen voor alle teams vinden plaats op dinsdagavond.

U bent van harte welkom om eens te komen kijken op een training en een praatje te maken. Informatie hierover kun je inwinnen bij technischezaken@vvrooi.nl