Kampioenschap Heren 1

Wat een prachtige prestatie van  Heren 1 VVROOI!

Het is ze afgelopen week gelukt om voor de derde keer achter elkaar kampioen te worden. In het begin van het seizoen werd nog getwijfeld of het herenteam dit niveau wel aan zou kunnen.

Voor de eerste keer met dit team in de eerste klasse ingedeeld worden.
Maar door de wedstrijden in de eerste weken niet te verliezen, kwam het gevoel dat ze goed meedraaiden. Het team raakte steeds beter op elkaar ingespeeld. En heren VVROOI draaide boven in mee. De spelers werden op verschillende posities gezet zodat iedereen aan spelen toe kwam. Ook al werd er soms tactisch gewisseld om de set zeker te stellen.

In de afgelopen weken werd er met regelmaat het woord ‘kampioen’ bij gehaald. Door geen enkele wedstrijd te verliezen bereikte de heren van VVROOI wat nooit voor mogelijk gehouden werd: voor de derde keer achter elkaar kampioen.

Met een gezellige, volle tribune met jeugd van VVROOI, ouders, vrienden en vriendinnen hebben we de heren aangemoedigd en gefeliciteerd.

Na de wedstrijd hebben ze onder het genot van een hapje en een drankje dit gezellig gevierd in de kantine van sporthal de Streepen.

Heren, gefeliciteerd met jullie 3e kampioenschap namens de gehele volleybalclub!