MC1 van VVRooi kampioen!!

MC1 meiden van VVROOI vieren kampioenschap,

Geweldig…..als je de MC1 meiden van VVROOI ziet volleyballen.
Trainers Sita Parker en Geert van Diest hebben er mede voor gezorgd dat de meiden niet alleen
spelplezier en fanatieke inzet in het volleyballen hebben gevonden maar dit ook laten zien.
Niet zo verwonderlijk dat het team met ruime voorsprong als eerste in hun poule
zijn geëindigd en dus kampioen in de 3e klasse van de regio zijn geworden.

Afgelopen zaterdag speelden Floor te Molder, Ise van Liempd, Marit Keeren, Mila Vervoort, Teuntje van Rooij, Frederique Voorbij, Michelle Dekkers, Robin van der Linden en Isis Kanen hun laatste en alsnog een pittige wedstrijd tegen Hands Up uit Berlicum-Middelrode.
In sporthal De Streepen waren de tribunes goed gevuld met familie, vrienden, VVROOI-leden en bekenden.
De meiden van VVROOI MC1 wisten in de eerste set het kampioenschap al binnen te halen met een setwinst van 25-17.
Hoe mooi zou het zijn als ze alle sets zouden winnen?
Dat gebeurde ook; een uur na aanvang van de wedstrijd werd deze afgesloten met een dikke 4-0 voor de Rooise meiden.

Het was dit seizoen een nek-aan-nek race met VVC Vught totdat VVROOI MC1 hen in het Paasweekend versloeg.
Het kampioenschap kwam steeds dichterbij en met 5 punten voorspong mocht MC1 de kampioensschaal en medailles van Nevobo in ontvangst nemen.
Dit is een hele prestatie, zeker als je je bedenkt dat dit 9-koppige team pas een aantal maanden bij elkaar is.

Namens iedereen van VVRooi gefeliciteerd meiden met het behalen van jullie kampioenschap, super knap gedaan allemaal!!