Mini toernooi 9 oktober

Beste leden/ouders van leden,

Afgelopen zondag hebben we ons jaarlijkse mini volleybaltoernooi gehouden. Het was een druk bezochte dag door  spelers van verschillende clubs en het aanmoedigen door ouders, broertjes, zusjes, opa’s en oma’s, ooms en tantes.

In de ochtend hadden we programma voor de kinderen van niveau 1, 2 en 3 die onder leiding van jeugd en senioren gefloten werd.

In de middag was het de beurt voor de jeugd van niveau 4, 5 en 6 om hun volleybal talent te laten zien onder leiding van hun coaches en de scheidsrechters van de club.

Om 15 uur klonk het eindsignaal van de laatste volleybalwedstrijd. Als snel volgde de prijsuitreiking en gingen alle spelers tevreden met een snoepzak en sleutelhanger naar huis.

Het was een zeer geslaagde dag en kijken weer uit naar het volgende mini toernooi!

Bedankt allemaal voor jullie inzet!