Opstart seizoen 2018-2019 goed verlopen

We hebben met ingang van dit seizoen aantal nieuwe dingen tov vorig seizoen. Nieuwe kleuren -> frisse zichtbaarheid.  Zoals iedereen wel weet hebben we nieuwe tenues en spelen we in andere kleuren. Ook worden de leden in de mogelijkheid gesteld om nieuwe vesten aan te schaffen met “rode” detailkleur als link naar de tenues.  Oude tenues krijgen een tweede bestemming en de zwart/groene vesten zijn ook uit het sporthalbeeld VVROOI verdwenen.

Afgelopen weken hebben de teams hun eerste wedstrijden gespeeld. Na stevige trainingen met nieuwe teamleden en andere trainers moet het resultaat zichtbaar worden tijdens de wedstrijden. De eerste positieve resultaten van de teams tijdens de wedstrijden waren goed te zien.  Mooie wedstrijden met veel strijd en na het fluitsignaal einde wedstrijd de welverdiende punten en ook prachtige overwinningen.

Vrolijke gezichten overal tijdens de eerste terugblik. We kijken uit naar het minitoernooi op zondag 4 November. Daar zullen we als club laten zien dat we met zijn allen samen een goed event kunnen organiseren.  Ook kijken we vooruit naar feestavond op 15 december. Organisatie daarvan is al druk doende….