Start trainingen seizoen 2020/2021!!

Hallo allemaal,

Nog een korte update voor de zomervakantie begint:

Zorg ervoor dat jullie allemaal fit blijven, want het lijkt erop dat alle lichten op groen staan om na de zomervakantie weer te gaan volleyballen. De eerste trainingen zijn op 25 augustus!

De vraag is dan: hoe? Omdat de situatie zo snel verandert weten wij dat nog niet precies. We houden er in ieder geval rekening mee dat we te maken gaan krijgen met bepaalde maatregelen. We hebben er het volste vertrouwen in dat wat dat ook gaat worden, wij hier als club, de leden en ouders, goed mee om zullen gaan. In de aanloop naar de eerste trainingsavond zullen we er vanuit het bestuur voor zorgen dat duidelijk is wat de maatregelen zijn en hoe we er samen voor kunnen gaan zorgen dat we op een gezonde en verantwoorde manier weer kunnen gaan beginnen met de sport waar we allemaal zo van houden.

Geniet allemaal van de zomer!

Groetjes

Bestuur VVROOI